تاثیر نگاه در رابطه جنسی
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

تاثیر نگاه در رابطه جنسی

لازمهء یک ارتباط جنسی لذت بخش و دلچسب این است که در طول رابطه از  ارتباط چشمی نیز کمک بگیرید تا تاثیر رویایی و شگفت انگیز چشم ها در رابطه ببینید.به قول کلایو اوون، بازیگر مشهور اسکاری یک جمله معروف دارد : (( جنسی ترین قسمت بدن ، چشمهاست ، من به این معتقدم!)) در مجله سلامت سپیتا ما معمولا به تشریح و آموزش انواع و اقسام پوزیشن های جنسی میپردازیم و خواهیم پرداخت اما در این مقالهء متفاوت به بررسی تاثیر  نگاه در رابطه جنسی خواهیم پرداخت. 

درباره قدرت چشمی در ادبیات ایران و جهان بسیار گفته شده است.سر آغاز بسیاری از هنر ها قدرت چشم است پس چگونه می توان از این ابزار قدرتمند در یک رابطه صرف نظر کرد؟

بررسی ارتباط چشمی و رابطه جنسی

اولین رابطه ی جنسی که بین دو فرد برقرار می شود و به دخول می انجامد، از طریق چشم است یعنی این که ابتدا می بینیم، می پسندیم و پیوند می خوریم، نکته مهم این است که خیلی از افراد تصور می کنندکه در طول رابطه جنسی می بایستی از رابطه چشمی صرف نظر کرد، استدلال ها ی مختلف یا به عبارت بهتر بهانه های مختلفی نیز برای این موضوع وجود دارد، خجالت کشیدن، علاقه مندی به رابطه جنسی در تاریکی و استدلال هایی از این دست. این تفکر اشتباه در سلامت رابطه جنسی بسیاری از افراد تاثیر گذاشته است.

این حس هایی که به صورت زنده در حال رد و بدل شدن هستند را تبدیل به خیالات نکنید. همدیگر را نگاه کنید و از بدن یک دیگر لذت ببرید. بنا به گفته سنت آگوستین که ((چشم دریچه روح است)) ، از این دریچه روحتان را ارضا کنید.

نگاه در رابطه جنسی

تعمیق ارتباط روحی در رابطه جنسی

نگاه کردن در طی یک رابطه جنسی بسیار به ارتباطات روحی زوجین کمک می کند، لحظاتی که یک دیگر را می بینند و برق لذت را در چشم یکدیگر حس می کنند، یکی از طلایی ترین زمان های رابطه را تجربه می شود ، بدون این که کلمه ای سخن به زبان آورده شود، چشم ها به درستی کار خودشان را انجام می دهند.

تاثیر نگاه بر ارزیابی جنسی

افرادی که چشم های خود را می بندند یا در تاریکی رابطه برقرار می کنند ، مانند کسانی هستند که با تخیلات خود در حال عشق بازی اند ، باز بودن چشم ها یعنی تمرکز بیشتر بر روی حرکات جنسی و دقت بیشتر بر رفتار طرف مقابل، چه زمانی هیجان بیشتری لازم است، چه زمانی بایستی آرامش به رابطه جنسی برگردد،

سرعت انتقال حس در چشم ها بسیار بالا هستند پس در یک جمله ببینید و عمل کنید!

نگاه در رابطه جنسی





:: برچسب‌ها: sepitaSepitaShopاهمیت چشم در رابطه جنسی,اهمیت نگاه در رابطه جنسی,بهترین رابطه جنسی با چشم ها,چشم ها در رابطه جنسی,رابطه جنسی موفق,سپیتاسپیتا شاپ,فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی,فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی,فروشگاه اینترنتی سپیتا,فروشگاه اینترنتی کاندوم,فروشگاه لوازم جنسی,نگاه در رابطه جنسی ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: